å nej...

känner att förkyldningen e på g hos mig.. Måste in till stan å köpa esperitox! De är naturläkemedel man ska ta när man känner att de e på väg.. Måste säga att ja tycker den funkar super bra..
Bara man tar den i tid! Jag ska sjunga på Maggies bröllop på lördag, å vill verkligen göra de bra, utan förkyldning! Så typiskt, man blir alltid förkyld när man ska göra ngt speciellt! Eller hur!

image321

Så vad händer annars idag? Jo, vad brukar ja göra när ja e ledig!? Städa såklart. Idag måste ja verkligen göra de med, mamma m fam kommer på fredag! Ängla fyller 3 år på lördag!!
Annars händer inte mycket idag!

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lilltjejen börjar bli stor :) Vad har du köpt till henne? :)

2007-08-28 @ 09:18:45
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: maggie

Det kommer säkert att gå jättebra. Vi har många barn på jobbet som är dåliga. Tur att jag har semester efter denna dagen. Då ska jag stänga in mig och hoppas på att jag kan hålla mig frisk....*skratt*....nejdå...jag har inte tid med att låsa in mig. Pierres ska bjuda på en härlig middag ikväll eftersom det är min födelsedag. Ha det bra på din lediga dag idag. Kramis

2007-08-28 @ 10:59:09
Postat av: Caroline

Enchinaforce är också SUPERBRA! Funkar 9 av 10 ggr på mig och min familj!
Finns också på hälsokost, och det ska vara EnchinaFORCE inte Gard som många tror jag menar...
Krya på dig!

2007-08-28 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0