de e över nu...

Då va de den sista dagen (timmarna) på semestern.. Tre veckor har svichat förbi som en revy!! Men visst har de varit härligt, underbart, soft å ja, alla som haft semster vet..

För att peppa upp mig tänkta ja lista de bästa med att vara tillbaka på jobbet imorn.

# Solen har ju ändå inte visat sig å tänker visst inte göra de häller!
# Att komma in i de rätta tiderna mår man bäst av
# Att träffa alla sina arbetskompisar är skoj
# Att slippa äta snabbmat, som de ofta blir när man e iväg
# Få komma ifrån den lilla trotsiga 3 åringen några timmar per dag :)
   (de har varit underbart att vara tillsammans med henne mkt, missförså mig inte!)
# Att de ja får en paus i okt när vi ska resa till NEW YORK :)
#Mina prommisar med Maggie kan dra igång igen

ja detta e de ja kommer på.. Kommer ni på ngt mer, PEPPA MIG GÄRNA!

Nu kommer snart Maggie å vi ska glo på film & äta en massa smågodis! Imorn börjar mitt nya liv med godis endast på lördagar å promenader!

Kommentarer
Postat av: Carro

det e ju tvärr så att ingen tid går så fort som den lediga!! men som du skrev, skönt me rutiner med.

2007-08-12 @ 20:40:07
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag jobbar också i butik, fast på Zara i Täbu centrum och det bästa med att inte ha semester nu är att man får en härlig känsla inför hösten med alla supermysiga höstjackor som man kan gosa med hela dagarna :)

2007-08-14 @ 02:37:16
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: maggie

Det låter som en bra lista. Promisarna måste bara dra igång NU. Om du kan ikväll kan vi ta en. Det hade varit för jä..a skönt. Vilken FILM...*skratt* jag var nog röd i huvudet hela tiden....ha det bra Kram

2007-08-14 @ 07:33:47
Postat av: Jossan

Rutiner e ändå skönt.
Och förstår dig fullt i det där att det kan va skönt med dagis. Nova e 14 mån, ska börja dagis idag och det ska bli skönt för man får vara aktiv NON STOP med henne. Hon behöver mer liksom. Tror man dessutom blir en bättre mamma om man erkänner att ett avbrott då och då faktiskt kan vara skönt, även om att vara med ens barn e det som man älskar mest !

2007-08-14 @ 09:08:13
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0