en bra dag!!

Idag mina vänner händer de en massa skoj! :)
För de första kommer elektrikerna hit, ja de kanske inte låter så skoj? MEN, de betyder att vi kan flytta upp på ovanvåningen, jippey!! Jag ska få ett sovrum!! Ni förstår, vi köpte huset nov 2004, och sedan dess har vi totalrenoverat (inte ja, men Emil å hans pappa). Sprängt väggar, gjort nya väggar, ja rubbet! Vi flyttade in när nedanvåningen va klar, å har sedan fortsatt där uppe.. Vi har verkligen levt hajkon tajkon liv, men nu blir de snart ordning på de :) Så skönt!
Å för de andra, så kommer min mamma, syster å bonuspappa idag!! Alltid lika skoj å mysigt!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Bea

zara, jag skrev precis ett inlägg til dig längre ner. Vi verkar sitta vid datorn samtidigt =)

2007-08-31 @ 09:56:18
Postat av: Jossan

Förstår din glädje ! Vi har ju just flyttat till lgh utanför stan för att vi ska bygga ett nytt hus på tomten Joel haft sedan innan, tyvärr blev torpet vi skulle bygga ut förstört av svamp så nu ska vi bygga ett nytt hus från grunden. Planen e att bygglov och grund ska vara klart innan det blir stelt i backen ! Men längtar enormt tills det blir klart :-) ! Lägenhet e inte min grej !

2007-08-31 @ 09:58:00
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Veronica

Ja det var mig du hade som kund, så du kände igen mig.Jag kune lika bra sagt något, men tänkte inte att jag skulle "besvära". Men nästa gång så =)kram

2007-08-31 @ 14:07:59
URL: http://livetenligtveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0