en lista om dagen

klädsel: lila a-linje t-shirt, svart väst, svarta byxor
smink: Concealer, foundation, solpuder, ögonskugga, kajal, mascara
frisyr: utsläppt å plattat
låt: helt tyst
vill ha: en ledig lördag
saknad: min mamma
roligaste: ingenting just nu , positiv-ha ha
tråkigaste: att ja snart ska till jobbet där alla som fått lön ska handla
kramar: får nog en av Ängla när ja går :)
pussar: de med, å av emil oxå
köp: inget alls dag
träning: rusa runt i butiken å städa efter alla som hänger allt fel!
nyttigaste: Att ja inte ätit godis under veckorna som ja lovat mig själv att inte äta. Nu när jag får äta är ja inte så sugen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig med jätte mycket.Längtar till fredag när vi får träffas iigen..De där medklippt navelsträng förstår ja mig inte alltid på........love U

2007-08-25 @ 09:15:39
Postat av: fanny

mamma:
det finns ju tyvärr mammor som vägrar att släppa sina söner ur sikte, och helst tvättar och stryker hans kläder, skulle nog gärna vilja "fräsa näsan" åt dem också! jag har en sån svärmor.... hon bara väääägrar förstå att han är stor nog att ta hand om sig själv.... å då bor vi i hus och har två barn DÅ kan man börja undra över det där med navelsträngen! FAST du och Zara verkar ha en UR mysig relation, är avundsjuk på riktigt och hoppas att jag och min dotter 8och som för all del) också kommer att ha en "puss-go" relation sen!
tjingeling!

2007-08-25 @ 10:14:10
Postat av: Mamma

fanny;ja håller med dig helt o hållet.Jag lägger mig aldrig i barnens famijer dom ringer om dom vill ha råd av mig.Min svärdotter ringde igår o frågade hur man gör löksås,har bra relation m henne..det där m navelsträngen är mer ett skämt mellen oss..kram

2007-08-25 @ 12:55:09
Postat av: Carro

kan inte fatta att ni får bort godissuget, känns som ja e född me det :)

2007-08-25 @ 14:44:11
URL: http://www.caroline79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0