ha ha möhippa!

Nu kan ja skriva de, för nu vet ja att Maggie har åkt hemifrån.. Idag smäller de, MÖHIPPA!
Man var uppe med tuppen idag å packade väskan, blir snart upphämtad med bil för att åka dit vi ska kidnappa henne..
Å som hon försökt luska ut när å var de ska hända!! Hon trodde nog att de var idag, men ja försökte vilseleda henne när hon var här å lämnade min mobil imorse!!!
Vet inte så mycket om vad som händer idag, för ja har inte varit med å planerat!! Men skoj ska vi ha!!!

image269

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh hoppas ni får skoj!

2007-08-11 @ 13:29:02
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: maggie

Jag har luskat men jag blev verkligen tagen på sängen. Kul har jag haft och min blivande likaså. det tog inte många sekunder förrän han däckade i sängen. Men det är så det skall vara. Tack för ikväll Zara. Kul att du ville tillbringa dagen till ära med mig och mina vänner. Kram och Godnatt!!!!

2007-08-11 @ 23:09:27
Postat av: maggie

Trodde min man somnade.....slutade med en kräkman hela natten. Hittade han imorse på toaletten sovande. oj oj oj....så det kan gå.

2007-08-12 @ 08:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0