home..

Efter 6 timmars bilfärd är vi hemma igen.. Har precis slängt i mig lite pytt i panna (snabbt å lätt lagat!)..

I onsdags åkte vi från Norrtälje till Sthlm för att kupera i min gammelmosters lägenhet en natt.. Lite sthlm måste man hinna med när man e i krokarna..
Jag å Ängla tog T-banan till stan, shiiiit va varmt de va.. Inte soligt, men kvavt.. Tror fan ja va helt dyngsur! (sexigt, eller hur?). De kan faktiskt inte hjälpas när de e så äckligt kvavt ute!
Den vita månaden börjar som sagt snart, så de fick bli lite shopping!
Sedan drog vi till Grönan!
Jag kan tala om att nu vet jag å Emil att vi e gamla...
Ängla älskar att åka karuseller, men eftersom hon bara e 3 år (snart) kan hon ju inte åka allt själv.. Så vi fick snällt åka med... Visst, de e de bästa att se när ens barn har skoj, men i bilen hem trodde vi båda att vi skulle kräkas!

Idag gick jag å Ängla ner till Solna C för att handla lite bebis presenter!
De e så mkt bebisar runt omkring oss nu.. En annan va ju ung å helt ensam, nu har alla kompisar hunnit i kapp..
Hittade ett kap, klänning tunika 99:-
Tänkte ja skulle ha den när ja ska sjunga på Maggies bröllop.. Fast ja tror inte hon gillar den.. Hon tycker ja helt galen som använder oranget nagelack, å cerisa kläder :) Man måste jävlas lite, eller hur!? :)

Bloggar lite bilder på kläderna sen!

haj haj!


Kommentarer
Postat av: maggie

Välkomna hem!!!
Du är rolig du. Jag har hittat ett linne til dig på MQ för bara 50 kr. Det är som gjort för dig. Silvrigt och faktiskt tro det eller ej så tycker jag att det var riktigt snyggt. Om jag inte minns helt fel hade det kostat 399. Det kallar jag kap. Du får ha vad du vill på vårt bröllop. Vi är otroligt tacksamma att du och Emil ställer upp och sjunger. Vi skulle vilja att ni kom till festen också men det är ju kört.....men men....kramisar på er! Ses imorgon

2007-08-09 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0