min telefon!

Ni som är trogna bloggläsare här vet att jag haft problem med min mobil i sommar.. Lämnade in min Nokia 6110 (tror ja den heter,liten söt rosa sak) för andra gången förra veckan. Hade redan betalat 1000 spänn för första omgången..
Fick sms idag om att den inte gick å laga, för den va fuktskadad! Inte ens 1 år gammal.. Idag när de e inbyggd kamera, mp3 så kan man inte ens ha uppe telefonen när de duggar ute!
Oki, en tele måste man ju ha.. Å inga pengar! Shit!
Men så fint de löste sig.. Fixade så att dom förlängde mitt abonnemang (hade inte tänkt byta ändå) å vips var ja ägare till en ny mobbe! :)
Har alltid varit en Nokia lover, men fy vilka trista mobiler dom har just nu.. Ska dom sätta sig själva i konkurs eller? Så de blev en sån här från Sonu Ericsson:

image278 så flaschig så... :)


Ang mitt förra inlägg:
Självklart vet vi inte vad Martin skrivit, precis som ja skrev. MEN hade de varit snällt hade säkert Dilba fått läsa de innan, eller hur? Nej, de handlar nog om att hålla sig kvar i rampljuset precis som ni skriver.. Men undrar om de e värt att vara kvar i ljuset med sån publicitet? Hoppas de går bra för dom båda :)

Kommentarer
Postat av: Carro

jadu mobilträsket e inte lätt..alla blir ju omoderna direkt känns det som.

2007-08-16 @ 20:57:01
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Mamma

Har funderat en stund på din nya mobil.Vet ite riktigt vad ja tycker ....puss

2007-08-16 @ 22:08:30
Postat av: Sandra

Vilken snygg mobil!

2007-08-17 @ 19:03:51
URL: http://cryingcactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0