perfekta paret

image283

Hur ska de gå för de perfekta paret.. För gud va dom e snygga ihop! Å när han adopterade Angelinas barn smalt man som smör i solsken! Men om man ska lita på pressen så står ju inte allt rätt till..
Ärligt talat så är de inte så konstigt..
För de första, dom är bevakade dygnet runt. Vem skulle palla med de!?
Sedan kom Brad från ett liv utan barn och fick 3 inom loppet av 1 år.  Även om barn e de abslout bästa så tär de på ett förhållande.. De är verkligen en prövning för förhållandet.
Småbarnsåren är tuff men oxå grymt härlig!! men man får lite sömn (vilket gör att man kan bli en riktig argbigga!) Sömn e de viktigaste för att man ska fungera å vems sömn ska prioriteras? osv..
De e mkt trots och man ska komma övernens om samma uppfostran..
Så de senaste om paret  brangelina är att dom ska försöka rädda förhållandet genom att adoptera ett barn till!!
De låter inte sunt i mina öron.. Försök få den familj ni har att funka först, för de viktigaste är inte hur många barn man har, utan att den familj man har ska hålla samman förhoppningsvis hela livet.. De tycker ja e viktigast!
Speciellt idag, känner hur många som hällst som separerat innan de andra barnet (eller första) inte ens är 1 år!
Tragiskt!

(jag skriver de igen, vet inte om de som står i pressen är sant, så ja säger inte att de är så att dom har de tufft osv..)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mm i have been there, separerade när Nova var 2 månader ca ... Men har nu funnit kärleken igen och Nova har både pappa och bonuspappa som älskar henne :-) ! Så det kan sluta bra ! Men jag vet vad du menar, jag och mitt ex hade ändå varit tillsammans över 3 ½ år när Nova kom. MEN, jag mår bra, Nova mår bra osv, det e det viktigaste.

2007-08-17 @ 13:25:58
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja vilka gener Shiloh har :S

2007-08-17 @ 13:47:53
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Anonym

tycker brad passar bättre med Jennifer, hon e snyggare

2007-08-17 @ 15:50:23
Postat av: Olle

Jag kräks på kändisjournalistik. Orkar inte följa skiten, men man tvingas ju ändå eftersom löpsedlarna är fulla med det varenda dag. Paris och Britney är värst. Jag skiter väl i deras fängelsevistelse och alla fåniga skandaler som tidningarna förstorar upp. Nästa gång jag vill höra talas om Britney är när hon släpper sin nya skiva. Inte innan dess. Lämna dom ifred, så kanske dom börjar bete sig som folk igen.
Du som är kändis själv har väl fått din beskärda del, om än i mildare form. ;-)

2007-08-17 @ 17:47:29
Postat av: sanna

De har ju 4a barn nu!

2007-08-18 @ 00:01:34
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0