snörvel, snörvel...

Idag har ja ringt till jobbet å sjukanmält mig! Hatar att göra de.. Känner mig skylldig på ngt vis, har alltid gjort de ända sedan skoltiden! Jag är så jäkla plikttrogen!  Men när ja vaknade idag va näsan igenkorkad, både kropp & knopp värker.. Ja allmänt hängig av förkyldning. Ska faktiskt lämna Ängla på dagis så ja kan få vila lite.. Brukar alltid ha henne hemma om ja e sjuk, men en mamma behöver oxå vila lite..

Ha ha, ni skulle se min outfit nu :) Randiga pyjamasbyxor, raggsockor, munkjacka med luvan uppdragen över huvudet!! :) Världens läckerbit!

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, en mamma kan VERKLIGEN behöva vila ibland!
krya på dig!

2007-08-30 @ 09:52:35
Postat av: Åsa

krya på dej!!!

2007-08-30 @ 10:37:34
URL: http://asagizmo.blogg.se
Postat av: Mamma

Klart du ska vara hemma när du är sjuk.puss

2007-08-30 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0