utmanad

Jag har blivit utmanad av sharpen

Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. Jag drömmer fortfarnade om att gå tillbaka å leva på musiken igen

2. Jag har aldrig haft hål i tänderna.

3. Jag är shopoholick

4. Är precis livrädd för ormar, skriker om ja ser en på bild

5. Jag är allergisk mot djur (främst katter, hästar, fåglar, kaniner), gräs och damm!

6. Jag önskar att ja kunde jobba heltid ideelt med människor, främst barn som farit illa

Nu utmanar jag:

Helena, Zandra, Emil, Jenny, Carro, Emma-Lisa, Amanda, Marlene


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack ! Känns jättekul ! Efter 3 år som barnskötare känns det som nästa steg med förskolelärare ! Men lite nervös e jag, länge sen man pluggade ju :-) ! Men barn e ju det bästa ! Och det jag vill arbeta med ! Kram !

2007-08-28 @ 22:01:04
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: HeLeNa

Tja!
Alltid kul me Nya Utmaningar! =)
KrameliKraM!

2007-08-28 @ 23:30:38
URL: http://www.hellur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0