2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag spelade musikal för första gången i mitt liv.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig några nyårslöften, man kan aldrig hålla dom endå!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
O ja, nu börjar alla vänner hinna ikapp :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är

5. Vilka länder besökte du?
Holland (Amsterdam & Haag), Spanien och USA /NY)
Har varut ett berest år kan man väl säga, härligt!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer pengar! Ha ha

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Den 17 feb, då var det premiär med AIDA

8. Vad var din största framgång 2007?
De var nog mina recentioner & prestationer i AIDA

9. Största misstaget?
O, kan inte komma på ngt just nu.. Att ja handlar upp alla pengar för fort kanske!?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magen är ja ständigt sjuk i.. Har nu fått provsvar och ska in på röntgen i Januari.

11. Bästa köpet?
Jag gör många bra köp, kan inte komma på just ett..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, Kläder och inredning

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mij familj gör mig rikitigt glad alltid!
De stående evationerna på teatern värmde ordentligt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Värsta Schlagern
Vågar du, vågar jag
Grace Kelly

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit väldigt glad detta år..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tog mig tid till egen tid..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mindre godsaker

18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag tillbringade den hemma med min familj & Emils familj,.

19. Blev du kär i år?
Jag blir nykär i Emil lite titt som tätt :)

20. Hur många one night stands?
Har aldrig varit intresserad av sånt.. Har de så bra hemma!

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Houswife

23. Bästa boken du läste i år?
Alla med Toray Haiden
Under bar och älskad

24. Största musikaliska upptäckten?
Vilken underbar musik de är i TARZAN

25. Något du önskade dig och fick?
CLEAN och Ansiktsbehandling

26. Något du önskade dig men inte fick?
mer pengar :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Shit fyllde 25 men vet inte vad jag gjorde just på dagen.
Tror att ja jobbade faktiskt,,
Sedan hade ja tjejfest här hemma

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mitt år har varit toppen, dock ganska hektisk..
Kanske skulle stannat upp emellanåt å struntat i alla måsten!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Full fart framåt!

31. Vad fick dig att må bra?
Min familj & vänner!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
skulle väl vara Lassgård då ha ha ha
Vilken mysfarbror!

33. Vem saknade du?
Min familj som bor alldeles för långt borta.
Och min vän Sara som ja tyvärr inte hörts och setts så mkt med detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0