HAPPY NEW YEAR!

Ja, jag ser ut som en mupp & bildkvallitén är piss. MEN HALLÅ, de är nyår & vem orkar å hinner posera då? :)
223774-608

Tunika Gina Tricot
Strumpbuxor H&M
Stövlar Scorett
Halsband dangerous goods (mot trafficking)

Efter fyra timmars arbete (nä vi har aldrig stängt nuförtiden!) har ja landat hemma å bytt om till lite festligare klädsel.. Kvällen ska spenderas hos grannarna Maggie, Pierre & lilla Tilde!! Lilla å lilla, hon e 2 bast, men är vår LILLA täva! :) Där ska de serveras 3 rätters och en massa sällskapsspel & förhoppningsvis ljuvliga barn som inte bråkar.. De blir som ni förstår en lugn å trevlig kväll i goda vänner slag.. Orkar inte med stora partyn numera, fan man börjar bli gammal.. Eller så e det för jag e morsa, vem vet!

MITT 2007
(snott den från hockeyfrun som gjort denna lista själv! Vill poängtera detta!)

Aldrig gjort förut: Varit musikal artist eller lagerarbetare :)
Nyårslöften: Ingen som ja minns att jag hållt ialla fall
Död: som tur är NEJ
Land: Hollan, Spanien & USA
Lärdom: Familjen går först!
Framgång: Att jag fått tillbaka mitt självförtroende vad gäller sången
Skada: ja, de läcker lite varstans här hemma.
Köp: alldeles för mkt kläder.. Men de bästa är nog den nya soffan..
Slöseri: Alldeles för mkt kläder som bara används en gång
Glädje: att få vara mamma till Ängla
Jul: Mys i vårt hem med våra underbara familjer
Program: Desperate Houswife
Önskan: Att vinna så jag får bli hemmafru
Födelsedag: Jag blev ju vuxen, 25 bast
Må bra: Äntligen kom ja igång med träningen, nya skånska vänner
Kändis: Årets kändis måste bli Britney Spears
Saknad: lugn & ro
Människa: Sara, familjen å alla i STHLM & mina barndomsvänner


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej Zara!

Du ser INTE ut som en mupp. du är FIN på kortet, det är du alltid. Ska vi snacka mupp så skulle du se mig just nu. Med 40 graders feber, snoret rinnande, hosta så lungorna håller på att spricka, klädd i svarta träningsbrallor och en SKRYNKLIG röd tröja. Men jag skiter i vilket. Ingen ser mig ikväll ändå. Bara barnen och för de älskar mig om jag så gick klädd i en säck :-)

Gott nytt år! Har ju redan sms:at Emil och antar att han framfört mina hälsningar till dig. Skriver inte i bloggen just nu, men ska försöka komma tillbaka snart. Den som lever får se...

Kram från Carina, Markus, Emilia och Linnea

2007-12-31 @ 17:27:10
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Micaela

Gott Nytt År Zara!! :)

2007-12-31 @ 17:33:04
Postat av: Maria

Du ser inte ut som en mupp. du e jätte fin. gott nytt år på dig

2007-12-31 @ 21:46:13
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Olle

Ta in bilden i Photoshop, välj "Förbättra->Justera ljussättning->Skuggor och högdagrar", det gör jag alltid med mörka bilder. Tar bara tio sekunder och gör verkligen underverk.

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 22:12:08
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Jossan

Gott nytt år !

2008-01-01 @ 00:20:12
URL: http://www.trollmamma.wordpress.com
Postat av: Emma Larsson

Zara!!Du är alltid lika snygg! Hoppas ni hade en härligkväll! ´Hoppas att du får ett magiskt 2008!! Massor av lycka kram Emma

2008-01-01 @ 03:10:30
Postat av: mio

Gott nytt musikal år!!
Tycker inte du ser ut som en mupp, det är omöjligt för dig att göra det!
Du är alltig snygg och söt!

2008-01-01 @ 13:28:09
URL: http://emilfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0