lyfällan

igår hamnade jag framför lyfällan, har inte sett programmet innan..
I gårdagens avsnitt handlade de om ett ungt par på 20 år som flyttat in i en stor & fin lägenhet.
Möblerna var av topp skick och allt var nytt.. En raskatt och en hund fanns oxå i familjen..
Nu hör till saken att paret inte öppnat en räkning på 1 år!! Dom betalade ingenting.
När lyxfällan kom in i bilden hade paret lån & skulder på över 600.000:- och dom är bara 20 år!!
Hur kan man strunta i att betala sina räkningar, hyra osv.. Hur kan man strunta i att ens öppna posten!!??

Jag var helt förstummad när jag kollade på programmet.. Visst att jag shoppar endel, men de här tar väl endå priset!!!???

Som tur är fick paret hjälp och förhoppningsvis har dom betalt av allt inom 7 år!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja hur sjutton kan man lyckas dra på sig 40 krediter !!! O själv får man typ panik för att man har hm konto *S* ! MEN tror det e stor risk att de faller tillbaka ... men då lär ju inte hans pappa o storebror ställa upp ngt mer !

2007-12-07 @ 14:48:37
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0