seg som knäck!


                             
image574

Idag blev de lussebullsbak igen, våra är slut.. Men detta får bli de sista baket innan ju.
Ett tips till er som inte gör lussebullar med kesella i, gör det!
Dom blir otroligt saftiga å goda med kesella i å inte de minsta torra!



Börjar känna mig seg å en början till förkyldning.. Emil har varit förkyld ett tag, trodde jag skulle klara mig.
Men idag när jag kom hem började huvudvärken, halsont osv..
Inte bra, har julkonsert på onsdag!
Jag har börjat knapra experitox å hoppaspå de bästa!


image575

Jag å Ängla kollar alltid på julkalendern på kvällen.. Det är en mysig stund tillsammans..
Tyvärr har Ängla redan öppnat alla luckor (utan min vetskap förståss!)
Tycker det är roligt att de är en julig serie i år..
Den är faktiskt ganska bra :)

Har du sett kalendern i år, iså fall vad tycker du om den?

Kommentarer
Postat av: carro

du e duktig du, bakar o grejar. Här har det inte blivit av alls, vet inte vart julkänslan tog vägen i år, här e den iaf INTE: Kramisar

2007-12-14 @ 19:29:49
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Jossan

Kan också rekommendera saffransbröd med 100 gr smör och 100 kokosfett ! Tyckte de till o med blev ännu saftigare än de med kesella !

2007-12-15 @ 13:28:12
URL: http://www.trollmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Lussebullar med kesella är toppen! Precis som årets julkalender! Den är också toppen. Riktigt julig. Ser den varje kväll eller i bland på morgonen med min sexåriga tjej. Det är mysigt!

2007-12-16 @ 22:25:19
URL: http://mammana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0