var är julkänslorna

image556
Sitter här och lyssnar på Jul i Betlhem för att få lite julkänsla.. Har gjort så gott jag kan här hemma med stjärnor & ljus som ni redan vet..
MEN DE BARA REGNAR HÄR I SKÅNE!! Har ni andra fått ngn snö än? Vi har inte ens sett en snöflinga här nere i skåneland.. Så all hjälp till julkänsla är välkomna!
Börjar bli färdig med allt vad julen heter.. Inhandlade lite dekoration till bordet som ska fram på julafton.. Åhlens har mkt fint...
Nästan alla klappar är inslagna och nu är de bara alla tomtar å granen som fattas!!
Nästa vcka kommer mamma md familj hit, som jag längtar.. Då kommer nog julstämmningen med.. Man vill vara med familjen runt jul, eller hur?

Helgen har varit härlig...
Lördagen var lugn & skön framför tv:n med chips, mumma!!
Idag har vi repat hela dagen.. Vi har börjat sätta ihop allt nu å de går fantastiskt bra!!
Jag kan alla mina repliker vilket känns oerhört skönt.. Nu är de bara finslip kvar :)

image558 image559
image560
image561 foto: Olle Högberg

Kommentarer
Postat av: Liza

Nä ingen snö i Stockholm eller Norrköping heller bara en massa regn:(.. Tråkigt vart är snön??

2007-12-09 @ 21:18:10
Postat av: Carina Persson

VAR ÄR JULKÄNSLORNA??

Ja du Zara, det undrar jag med. Dom är iallafall inte här hos mig....

Jag hoppas att du, Emil och lilla Ängla mår bra. Här är det.... ja, du vet nog. Jag ska inte vara så jävla gnällig.

På torsdag begravs Peter. Ärligt talat, så vet jag inte hur jag ska klara det. Men det får väl gå. Just nu så känns det som om jag kommer trilla ihop bara någon tittar på mig.

Zara, tack för att vi får låna Emil på torsdag. Är så glad att det är han som ska sjunga för Peter en sista gång.

Ha det så bra, vännen. Hälsa familjen och hälsa din mamma också. Hon är så gullig. Hon har skrivit så mycket fint till mig.

Kramar från Carina

2007-12-09 @ 22:19:35
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja man kan undra var snön e??? Trist som faaan:(
Längtar te tarzan:)

2007-12-10 @ 08:38:07
URL: http://upptagen76.blogg.se
Postat av: sanna

Jag älskar verkligen Carolas julskiva!!!!
den är bäst. Den nya är helt underbar...

trevligt att se bilderna.. jag längtar verkligen.
pussar

2007-12-11 @ 20:01:44
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0