vilken början..

Idag har min dag minst sagt börjat underligt..
Redan vid bussen imorse möter jag D som säger med skånsk/svensk brytning (hon kommer från Fillipinerna):
"Jag har hört de kommer mera?"
Jag sa: "VA?"
D säger:
"De kommer mer å visar en gravidmage & pekar på mig"
Jag säger: "Neeee"
D säger:
"Va konstigt, min granne sa de"

Har folk inge bättre för sig!!!

image564

Kommer till jobbet och går ner för att ta emot varorna som kommer med lastbil.. Alla varor kommer i gråbackar som är staplade 5 st på varandra.. En man kommer förbi med sin dotter & hoppar in i sin bil som står bakom lastbilen...
Chauffören har ställt 4 staplar med gods på flaket & börjar hissa ner.. Varpå klaket pajar & tippar istället för att åka ner.. Alla backar flyger ner på bildens motorhuv & ut kommer mannen!!
"VAAAAA FAAAAAN HÅLLLER DU PÅÅÅÅÅ MEEEED JÄVLA IDIOT!!!" säger han till den stackars chauffören som oxå är chockad.. Visst jag kan förstå att man blir rädd & chockad!! Men sedan vänder han sig till mig..
"JAG TÄNKTE FRÅGAR DIG VEM FAN SOM BÄR ANSVAR OM NÅGOT FÖRSÖT MIN BIL!!!" (hallå, när blev detta mitt fel?)... Mannen börjar ringa polisen & försäkringsbolag och för ett jävla liv... (till saken hör att de kommer fram att de var en tjänstebil & inte ens hans!) De blev en liten buckla på huven...
Efter ett tag vill jag vara vänlig och frågar snällt mannen: "hur går det?"
Mannen svarar: "Inte bra, hur FAN går de själv!?" Jag blev så chockad och arg, men ville inte ställa till de mer.
En kollega kommer och ska gå in å frågar vad som hänt. "har dom kört in i varnadra, va tråkigt"
Mannen tittar efter henne och säger:
"Trodde hon att vi kört in i varandra? Hon måste vara den mes pantade...."
Jag blir så arg & besviken på sånna idioter som denna man.. Jag skulle vilja säga ett å annat på honom..
Att kvinnor som oxå jobbar på H&M inte är vatten värda, de märkte man tydlig på denna man!!
Önskar att du läste detta & kom å bad om ursäkt. Ingen människa gör väl en sån sak med mening, och vad hade jag gjort... De är ju vår lastzon & om lastbilen stod över den gränsen kan ju kinappast jag hjälpa!!
Hoppas den mannen får 0 julklappar, för han har inte varit snäll!!!

Kommentarer
Postat av: milo

Att du kunde hålla ursäkta mig TRUTEN, vetti fan om jag inte hade lagt mannen på TRUTEN. Vad får man för det 6 månader på hotell.Gött. Du känner mig jag skojar men det hade varit skönt att få göra det eller?Milo

2007-12-11 @ 16:34:00
Postat av: Carina Persson

Han hade nog inte alla hönsen hemma, Zara. För om man är frisk så beter man sig inte så som han gjorde. Om hans IQ har jag följande att säga:

HJULET SNURRAR MEN HAMSTERN ÄR DÖD. STENDÖD!

Och OM vederbörande läser detta, vilket inte är så troligt. Men OM, då ska du veta följande:

JÄVLAS INTE MED VÅR ZARA! Hon är en gullig, varm och väldigt omtänksam person, som hade oturen att råka ut för ett UFO som dig.

Så där ja. Nu har jag skällt lite för att han var dum mot dig, Zara. Och så fick jag ur mig lite av min egen ilska också samtidigt :-)

Kramar från Carina och barnen

2007-12-11 @ 17:38:27
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Zandra

De finns då folk till allt! fy säger jag bara!
*kramar om*

2007-12-11 @ 20:44:03
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0