4 dagar kvar...

..... till semestern!! :)

Har haft Paula med familj här idag.. Hon är en super pingla på att klä om möbler.. Så idag på dagen for ja in till stora staden och Åhléns för att köpa tyg. Mina matsalsstolar var en gång i tiden vita å fina.. Men de va så längesen att ja knappt minns de....
Ikväll har paula visat mig hur man gör på en av dom, så  nu har ja bara 5 stolar kvar......
Men vilken skillnad de blev, ja ni ser själva.. Å tyget är blandning mellan vaxduk å vanligt tyg vilket gör att de e super att torka av skiten som hamnar på!

image212
(på bilden ser man inte alla fläckar på den vita, men ja lovar att dom är där!)

Å min sortå:
Min stortånagel har länge haft en konstig form. Som en backe lixom... Idag trillade hela nageln av,,
Typiskt när man ska gå runt i sandaler (eller kanske tur!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev snyggt :)

2007-07-18 @ 01:07:47
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Maria

svar på din fråga i min blogg hur det gick för John. han vann tyvärr inte

2007-07-18 @ 09:32:28
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: maggie

Stolen blev verkligen som ny...jättefint...vad duktiga ni är. Hittat cykeln?
Ha en bra dag kram maggie

2007-07-18 @ 09:37:06
Postat av: zara

Maria: Va synd! Men min svärfar vann :)
Maggie: Ja de blev fint. Mina blev dock inte lika fina som den paula gjorde..

2007-07-18 @ 09:40:29
Postat av: Ellinor

2 dagar kvar för mig , ja plus idag då:D

2007-07-18 @ 09:41:57
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: zara

Ellinor: Visst ska de bli härligt! Ja jobbar idag, imorn & lördag, sedan är de semster!!!

2007-07-18 @ 09:59:11
Postat av: Mamma

Jätte snyggt de gör du bra. håller tummarna att du hittar cykeln. puss

2007-07-18 @ 10:48:12
Postat av: Maria

aha hade du svarat till mig här. Ren tillfällighet att jag kolla. Jo jag hörde att han vann. Grattis till han :)

2007-07-18 @ 14:09:48
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0