å vad skoj!

Vi skulle kolla på film igår kväll när ja fick reda på att min barndoms/ungdoms bästis (Caroline N) va hemma.. hon bor rakt över gatan å där har vi sprungit i mellan ett antal ggr.
Jag ringde upp å vi hade såååå mycket att prata om, de slutade med att hon sprang över till oss.. (Hon åkte nämligen hem till sthlm i morse).
Vi va verkligen super tajta och bodde ihop i omgångar under min tid i sthlm, vi har gråtit, skrattat, festat ja gjort allt!¨
Men sedan ja flyttade ner till skåne har telesamtalen blivit färre å färre (hon jobbar natt å jag dag).
Men så skönt med gamla vänner, när vi träffades va allt precis som förr, som att vi aldrig varit ifrån varandra...
Så förmodligen åker hon med oss hem till skåne när vi är uppe i sthlm..
Å va skoj´de va att ses igen!

Kommentarer
Postat av: emma

Visst är det härligt ibland att komma hem! Det finns så många härliga minnen som kommer upp! Tänkte just häromdagen på när vi försökte lura föräldrarna när det var kanalskoj, trodde vi ja.....!! Nu är jag i Malmö, ska flyga till Mallis. Har just varit ute och shoppat, äntligen när det klirrar in guld i kassan, gör man av med klimparna direkt...... Njut av ledigheten! massor av kramar ifrån Emma

2007-07-28 @ 12:19:09
Postat av: Åsa helsingborg

Roligt me barndomsvänner=)

2007-07-28 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0