liten lista

Scarf eller Turban: passar nog inte i turban :)
Hög klack eller Ballerina: ballerina e super sött, men inte på mig. Hög klack e snyggt!.
H&M eller Zara: Ja jobbar ju där!
Kroppsnära eller A-linjeformat: A-linjeformat e de bästa som hänt!
Stuprör eller Vida jeans: kan va kul med ngt nytt.
Pyton eller Leopard: INGET!   Lepoard va skoj ett tag.
Modeblogg eller Modemagasin: älkar att frossa i tidningar
Baddräkt eller Bikini: vad får man annars för bränna!?
Desperate Housewife eller Sex and the City: Jobbig fråga!
Svart eller Vitt: .just nu när de e sommar såklart
Uppsatt eller Utsläppt: Min nya frisyr är snyggast utlsäppt
Guldmetallic eller Silvermetallic: me like!
90-tal eller 80-tal: inget avdera
Lack eller Läder: men läder kommer väl stort till hösten tyvärr
Modette eller Elle: läser Elle på jobbet men gillar ingen av dem direkt
Leggings eller Barbent: Hällst barbent på sommaren, men tacka gud för leggings nu när solen lyser med sin frånvaro

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag tycker ändå du ska ha som långsiktigt mål att så småningom öppna en egen Zara-franchise i Kristianstad, innan nån annan hinner före.

2007-07-19 @ 22:27:24
Postat av: zara

Ja de hade varit coolt :)

2007-07-19 @ 22:37:37
Postat av: Carro

Är ledig v 31 kom jag på så om vi e hemma så kanske vi skulle passa på :)

2007-07-19 @ 22:46:42
Postat av: Ellinor

Kul lista! och nice med en som inte är sju mil lång:) Trevlig helg!

2007-07-20 @ 09:48:18
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej har igentligen inget att skriva vill bara säga att jag längtar efter dig. puss puss

2007-07-20 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0