mitt nya smultronställe

Emil har idag suttit i juryn på "kristianstad superstars" som är en talangtävling varje år under K-stadsdagarna!
Jag ska för övrigt sitta med på fredag å bedömma!
Efter de gicj vi till ett ställe som heter "MODESTO" som i sommar har öppnat bar & grill i en park brevid,,
Så j-kla mysigt att sitta i en lummig park på en uteservering när solen skiner!!
Hoppas verkligen ja kan gå dit en härlig sommarkväll å dricka lite öl el vin. Idag provade vi deras hamburgetallrik.. WOW, så gott å fräscht de smakade!
Alla som bor här borde gå dit!

image192
en mupp på modesto!

image194
Grillmästaren gjorde en specialburgare t Ängla eftersom deras innehöll ägg.
De säger mkt om ett ställe :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hehe, söt mupp som sitter där :) Kram

2007-07-10 @ 19:32:10
Postat av: Zandra

Hehe, söt mupp som sitter där :) Kram

2007-07-10 @ 19:34:25
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Olle

Var där nån tävlande man kände i Superstars då?
Jag gick förbi Modesto i torsdags och tyckte synd om dom. Det ösregnade och var igenbommat. Dom går förmodligen med brakförlust denna sommaren.
Men idag var ju skapligt väder, jag har badat och satt bryggan på plats igen. Men den flyter fortfarande 15 cm över sina fästen, så den går inte att använda ännu. Sen har jag gjort färdigt allt material till radioprogrammet, så i morgon bitti ska vi till studion och spela in allt. Vi hade lätt fått ihop tre timmar eller mer, men vi har bara två. Vi får sålla hårt. Lyxproblem...:-)
Mina barn är för mesiga, dom bara totalvägrar följa med till Norge och fiska, så Anna och jag får åka själva. Mormor ställer upp och passar barnen en hel vecka, helt otroligt. Så lång tid tillsammans utan barnen har vi inte haft sen innan dom föddes. Anna kommer nog att sakna dom redan innan vi kommit fram. Vi åker på torsdag. Kroatien hade varit bättre, där finns ju både bad och fiske i härligt klimat, men nu har vi varken tid eller pengar. Norge är bara hälften så långt att köra.

2007-07-10 @ 20:43:06
Postat av: Carro

hehe Modesto hette min häst :)

2007-07-10 @ 20:56:28
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: linn syster ;D

saknar dig så mkt så det är inte sant och grattis i förskott zara <3 hälsa alla och pussa ängla från linn :D älskar dig

2007-07-10 @ 23:35:45
Postat av: maggie

Där hämtade jag min blivande i lördags och han sa också att det var väldigt trevligt....men han drack bara....imorgon drar vi till Vimmerby & Astrid Lindgrens värld så du får ha en skön & härlig födelsedag....hela 25 år...Många kramar maggie med familj

2007-07-11 @ 16:46:20
Postat av: Carro

ja skitskoj att din mor även hittat till mig :) störtskön morsa!Kram

2007-07-11 @ 21:12:56
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Ellinor

nejnejnej.. vänta nu.. jag digagr skånska.. hehe.. jag förstår det bara inte :)
Men ellos, allsång och kungafimiljen är inte my cup of tea!

2007-07-11 @ 21:49:18
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: zara

zandra: Visst e han!
Olle: Vi får hoppas på bättre väder, då tror ja Modesto blir en guldgruva.
Carro: Ja morsor :)
Maggie: Hoppas ni får de underbart hos pippi!
Ellinor: Ja skånska kan va lite svårt innan man vänjer sig. Hur kan man inte gilla Allsång :) !
Kram på er alla!

2007-07-11 @ 22:05:34
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! =)
Grattis i förskott gumman!
Kramis

2007-07-12 @ 08:28:08
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Ellinor

Det är nog tyvärr Anders Lundins fel.. Jag diggar Lasse B :)

2007-07-12 @ 08:32:56
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0