saknar...

Nu har en vecka gått och imorn bär de av till Färlöv..
De har varit oerhört skönt att vara hemma å träffat alla, men nu längtar jag hem. Till mitt hus & Emil!
Men ja tror de är bra att längta, förr fick ja alltid göra det när Emil va ute på turne´.. Men nu för tiden är han ju musikalproducent :) och jobbar hemifrån..
När man är ifrån varandra känner man verkligen och uppskattar det man har.. I vardagen tar man ibland varann för givet, vilket man absolut inte ska!
I morgon kväll står min man (blivande iaf) på perrongen när vi ska stiga av.. Å va mysigt de ska bli att krypa ner i sin egna säng tillsammans med min käraste :)

"Everybody needs a little time away, faraway from eachoter.. Even lovers need a holiday far away from the one that I love... "

Nu ses vi snart hjärtat!

image252

Kommentarer
Postat av: Emil

Och jag tycker det är så tråkigt här hemma utan er. Blir mysigt nu när ni kommer hem igen. Love U!

2007-08-01 @ 00:51:52
URL: http://emilsigfridsson.blogg.se
Postat av: Åsa

naweee förstår du sakna honom, vet hur de e.. Men roligare å träffas om man hinner sakna:)

2007-08-02 @ 15:21:42
URL: http://asagizmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0