surt

Emil har länge klagat på att våra handdukar luktar surt. Fast dom e nya! Men de var väl inte den bästa kvaliten förmodligen.. Tycker sånt är lite trist att handla om ni försår, å han kommer aldrig få för sig att göra de.. De är lixom min uppgift..
Idag steg vi upp tidigt för att åka på sommarmarknad i Hjo, wow de va typ 6 stånd...
Så vi åkte till en affär som heter Hem & Hobby å där fyndade jag olika handdukar i olika stprlekar. Så när ja kommer hem ska ja genast byta ut dom mor de gamla..¨

Köpte faktiskt en sak på marknaden, håll i er:
FOPPA TOFFLOR!
Har sagt att ja aldrig skulle sätta på mig ett par.. Men hallå, dom e super sköna å jag bor på landet!
Jag kan ha dom som inne tofflor när klinkersen blir svinkall till vintern, å ja kan ha dom till å från affären i lilla Färlöv!

Nu ska ja bara lata mig hela kvällen...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh no Zara... u did not?!?! hehe:P

2007-07-29 @ 16:38:08
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Camilla

Oavsett vad du sagt o tyckt om dessa toffler så lovar jag att du snart inser vilket bra köp du gjort.Inte det snyggaste men dock skönaste,jag tyckte som du först men nu kan jag inte leva utan mina foppa(kopier)-toller..Funderar faktiskt på att köpa äkta att ha tills jag börjar jobba.
Kram

2007-07-29 @ 16:43:42
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Sandra

Foppa tofflor är verkligen fula men dom är verkligen sköna att gå i. Händer då och då att jag hoppar i mammas som står i hallen :p

2007-07-29 @ 17:34:14
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Fanny

skämmes ta mig f*n foppa tofflor är tom för fula för att ha på landet! desvärre har jag också ett par *hihi* , supersköna men ack så ugly! tecno-tofflor.. *HAHAHA* men så är det ju! nog duger dem till att ha på landet (det det första var på skoj såklart! hoppas att du inte tog det på allvar!)

2007-07-29 @ 19:11:17
Postat av: zara

Ellinor: yes I did :) Å ja vet att ja borde skämmas!
Camilla: Dom e sååå sköna
Sandra & Fanny: Jo fula som stryk

2007-07-29 @ 20:03:12
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Zara jag saknar er!

2007-07-29 @ 21:51:46
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Åsa helsingborg

hehe jaså handukar som luktar surt?? hehe;)
Bara tofflorna e sköna så e de jue kanon:)
Kraaam Åsa

2007-07-30 @ 12:51:10
Postat av: milo

tjabba Zara, det är säkert inget fel på era handdukar, det är det billiga sköljmedlet som gör att det luktar PECCKKAA. Har haft liknande problem.milo

2007-08-06 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0