underligt!

6 underliga saker om mig


1.
Jag måste ha en snus när ja sover, å finns de ingen ny snus när ja vaknar blir ja tokig!

2. Jag har en aning kontrollbehov

3. Jag är livrädd för clowner

4. Jag älskar att klämma pormaskar! Sjukt äckligt, ja vet!

5. Jag har tvångstankar va gäller magsjuka! Så är ni sjuka, kom inte i närheten av mig. Räknar därmed ner dagarna som är 4 (som man kan insjukna på) och mår sjukt illa tills dom dagarna är över.

6. Jag gråter å skriker bara av att se en orm på bild!



REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Alla som vill får göra denna, anger ingen speciell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0