AJAX...

Äntligen luktar mitt hem Ajax, vet inte hur länge jag skjutit upp de där med städning alltså.. Har inte orkat å inte velat.. Antingen har solen lyst eller så har ja varit trött å lat..
Jag tror ja blir latare när ja har för lite att göra.. Med tanske på Aida tiden.. Jag jobbade (då bara 1 ledig dag i v), repade 2-3 ggr i veckan, va mamma, städade, tvättade osv... Å när repen var slut hade vi 5 föreställningar per helg + mitt vanliga jobb.. Men ja trivdes med de,,,
Visst har de varit skönt att få va lite ledig ett tag, men ja blir förslappad av de.. Gillar fart å fläkt!

Vilket fall, nu har a städat alla rum utom sovrummet (emil sover). Ska göra de så fort ja fått i mig en välförtjänt kopp kaffe..

Efter de måste ja börja leta reda på Änglas pass eftersom vi åker t spanien nästa onsdag :)

Måste oxå hinna repa lite på dop sångerna tillsammans med Emil.

Sedan göra de sista fest fixet!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh kan man hyra in dig?? :D ;)

2007-06-05 @ 16:41:37
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0