oj oj oj!!!

Hade tänkt lägga in lite bilder från Amsterdam å så idag. Jag har ju nämligen en hederlig gammal
kamera, men denna gång tog ja en cd till.. Nöjd satte ja i cd skivan i datan, men vem e de där?
Ennaken gravid kvinna, bröllop, ett nyfött barn osv.. Vi har fått ngn annans skiva, å ngn annan har fått vår.
Ite så farligt, men Emil ligger i kallingar med sina nyinköpta ill oranga Holland tofflor på ett av fotona!
Å grejen e att här i K-stad är han ganska känd! (har framkallt dom här)
Ska gå in imorn å hoppas på att få rätt skiva denna gång!

Jag får iställer lägga in bilder på min underbara systerson som är en mycket glad å söt liten parvel:

    

1) lilla Melvin, syster & Ängla
2) Nattis & en hungrig Melvin
3) Lilla Melvin                            


Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, oj! faligt, farligt... Hoppas ni får tillbaka den rätta skivan snart!

2007-06-26 @ 22:37:15
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: zara

de hoppas jag med :)

2007-06-27 @ 10:14:26
Postat av: sanna

HAHAHA fan va snopet!!!
hoppas det löser sig..
söt Melvin är

2007-06-28 @ 14:20:27
Postat av: Olle

Pinsamt! Men du har ju en hållhake om nån säljer era privata familjebilder till Hänt Extra eller nåt, då kan du ju lägga ut DERAS nakenbilder på nätet som hämnd. Muahahaha ;-)

2007-06-28 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0