semester..

Inte klokt va man hinner med på en dag egentligen! Dagen började med dammsugning å städning över lag.
Sedan gick jag å Ängla till dagis för att hämta alla saker (Ängla slutar på den avdelningen-snyft!) och ge
fröknarna presenter. Vi hade bestämt innan att Tilde skulle följa med oss hem..
Sedan fick vi besök, ett par bekanta som hade en affärside´, kanske vi nappar!
Efter de har dagen flutit på med barnen, packning & fix!

 flickorna leker å äter korv!

Varje gång jag ska resa tänker jag alltid att ja ska packa lite kläder. Speciellt nu när dom sänkt vikten till 15kg!
Men ja kan aldrig välja vilka kläder ja ska ha med mig.. Hur ska man veta nu vad man känner för att ha på sig. Jag ångrar alltid att ja inte tog med mig ett visst plagg.. Å hur ska ja veta hur mkt Ängla skitar ner sig eller pinkar? Iof har mina svärföräldrar tvättmaskin i lägenheten.
våra resväskor (cementblandarhinken ska dock inte med)

Packningen är iaf klar, så nu återstår bara dusch med peeling å sedan hand å fot manikyr.
Har köpt ett underbart nytt lack "Bright peony nr73 ISADORA"


Ja, då är de bara några timmar kvar innan vi äntligen reser iväg till Spanien, vi har sån tur med att vi har ett par kompisar som passar på att semestra i skåne som lånar vårt hus. Då har man någon som vattnarblommorna :)

Spanien, här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Angie

Ha en underbar semester!

2007-06-13 @ 09:25:54
Postat av: sanna

Ha det så roligt i spanien!!!
Va? ska inte sementduken med?
pussar

2007-06-13 @ 13:21:47
URL: http://Sanna88.blogg.se
Postat av: Zandra

jag vill oxå... :) ha en underbar ledighet! Kram

2007-06-13 @ 18:22:59
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0