Smink

Snodde detta från sharpen.blogg.se :)

Detta är mitt favvor smink å ja älskar att sminka mig!


Foundation:
Ardeco och Lumene
Mascara: Lash arcitech
Läppstift: använder aldrig de
Puder: make up store lös puder (använder de bara vid utgång el på scen)
Nagellack: Mavala
Läppglans: make up store (kladdig på burk)
Till ögonbryn: Använder aldrig de
Kajal: Lancome el H&M
Ögonskugga: A&O är en bra primer å de har artdeco. Då sitter alla skuggor från låg prisklass till hög. Men Make up stores glittriga e magiska

Kommentarer
Postat av: Pharao

Hej mina vänner,
Så ofta som jag läser och postar här, så tror ni kanske att jag är nån sjuk "stalker". :( Men jag postar ju här därför att jag gillar er som vänner, jag har ju försakat familjen och alla polarna det senaste halvåret för eran skull, så var ska jag ta vägen nu??? En svår omställning. Hoppas ni förstår.
I morgon har jag gig tillsammans med Idol-Sibel, kl 15-16 i Bromölla Folkpark. Om man räknar betalande publik och genrep blir det gig nr 40 för mig, på mindre än ett halvår. Det är nog ungefär dubbelt så många gig som jag gjort under hela mitt liv förut. På bara ett halvår, samtidigt som jag jobbat som en gris på mitt civila jobb.
Jag tycker att det ska bli underbart skönt att ta paus från musiken ända till i höst. Ni som är musiker får tycka vad ni vill, jag ska i alla fall bara fiska och bada. Redan 18 grader i vattnet vid min brygga idag. Ni får komma och grilla när det passar er. Vi hörs via SMS.

2007-06-01 @ 21:37:16
Postat av: Camilla

Jisses...läste om er tv,inte kul sånt.Men du jag undrar var får dom alla tokigheter ifrån?!Majas eskapader imorse fick en verkligen att undra var allt poppar upp ifrån*s*..Hoppas ni får en skön helg,ska ju bli fint väder.Kram Camilla

2007-06-01 @ 22:40:23
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Camilla

Jisses...läste om er tv,inte kul sånt.Men du jag undrar var får dom alla tokigheter ifrån?!Majas eskapader imorse fick en verkligen att undra var allt poppar upp ifrån*s*..Hoppas ni får en skön helg,ska ju bli fint väder.Kram Camilla

2007-06-01 @ 22:42:08
URL: http://camme70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0