snark....

Är så otroligt trött, orkar knappt ha ögonen öppna.. Men har en del att fixa innan ja kan stupa i säng.. För de första ska Ängla läggas (hon äter kvälsmat nu). Sedan ska ja fixa en del till sommarfesten på tis (jobbet), hänga tvätten som är i maskinen, diska upp...ja undrar om ja orkar allt de där? Har precis varit på promis med Maggan, barnen hängde med idag eftersom min kära sambo redan nanar kudde :)
Han var på grand igår och sjöng, å innan de möhippan. Idag har han gigat på en ridklubb som hade jubileum av ngt slag.. Så de e väl okej att han lagt sig...
image98
(emil på grand i sina gula byxor som ja köpt:) Den andra glada färgpricken är permozandra!)

De bästa med veckan som kommer:

1
. jag är ledig tis, ons & fre
2. Matilda döps
3. sommarfesten¨

Har inga sämsta än å de e ju positivt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så snygga har du väl aldrig sett oss förr? ;)

2007-06-03 @ 21:20:43
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Camilla

Va härligt det låter med sommarfest..Allt som har med sommar att göra bara älskar jag.Haft en riktig sommardag hos systern min.Så här e det oxå trötter nu av all friskluft o sol.

2007-06-03 @ 22:31:32
Postat av: Anonym

vad är du för sorts artist då? tror inte jag har hört dig.
btw, väldigt snygga gula jeans! ;)

2007-06-03 @ 22:47:23
URL: http://stylebylise.blogg.se
Postat av: Maggan

Det var väldigt fina byxor.....gillar du gult eller Zara?? Var rätt sliten igår efter promenaden..för en gång skull var det jag som somnade framför filmen & inte pappa Pierre

2007-06-04 @ 12:47:20
Postat av: Zandra

får titta in på till dig på torsdag då... så jag hinner säga hej.... Kram

2007-06-04 @ 12:57:15
Postat av: zara

Zandra: Du e välkommen!
Camilla: Sommaren e den bästa årstiden
stylebylisten: Nej har du inte sett schlagern vet du nog inte vem jag är. Men jag sjunger Genom eld och vatten. Är ju inte så het just nu, men jobbar endå som artist genom sångjobb med mitt band sarek å solo.
Maggan: trevligt att du hittat hit :)

2007-06-04 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0