ARG!

Har en vän som heter Zandra som ja träffat för att hon gillar Emil (precis som jag!).
Var inne på hennes blogg (permozandra.blogg.se) å läste detta å blev så jävla arg. Finns de så dumma människor här ute i världen!?
Kan ni fatta att någon kan säga så till en annan person? Ja fattar inget!

"Ja, jag är hjulbent men fan inte dum i huve
Hon frågade: Är det benen som inte fungerar?
Jag svarade: Eh ja?
Hon frågade: Så det är inte huvudet det är fel på?
Jag svarade: Eh Nej...
Hon sa: det var ju för väl de
Jag tänkte: stakars människa
Jag är precis som
alla er andra.
Och ja, jag har ben.
Det är bara det att
jag inte kan gå på dom"


Zandra!, du e bäst! Lycka till med allt nu efter studenten!

Kommentarer
Postat av: sanna

fan vilken idiot!!
hälsa Zandra!

2007-05-29 @ 22:34:59
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: sanna

fan vilken idiot!!
hälsa Zandra!

2007-05-29 @ 22:35:03
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Zandra

Zara: Tack Min vän! Du är bland de Underbaraste människor jag någonsin mött i mitt liv. Å det är jag tacksam för, nåt oerhört! Å Jag vill att du ska veta, du m fam: Att även fast jag snart flyttar 60 mil från er nu så kommer ni alltid att finnas hos mig, i min tanke å i mitt hjärta! Å jag vet att vi kommer träffas igen! Kram er vän för evigt!/Zandra
Sanna: De finns så många konstiga människor! Jag har mött många...Nu ser jag förbi dom å går vidare.
Kram till dig!

2007-05-29 @ 23:54:32
Postat av: Camilla B

Ja du Zara man slutar aldrig förvånas över alla okunniga människor.För man måste tro att det är okunnighet och inte elakhet.Men man blir så arg när man hör o ser sånt.Kram Camilla

2007-05-30 @ 11:15:19
Postat av: Camilla B

Just glömde berätta att jag idag startat min blogg.Camme70.blogg.se.Hemsida får vänta,fastnat i detta..Kram Camilla

2007-05-30 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0