Förälskelse

Denna månad har ja bestämt mig för att inte hadla så mycket eftersom vi snart ska till Spanien. Där finns nämligen ett super fräscht shoppingcentrum å en massa roliga marknader.. Men i dag uppe på upppacket på jobbet hängde den!! Så underbar å ja blev förälskad direkt. Den är väl egentligen inge speciell men ändå underbar.. A-linje formad romantisk, bohemisk, trendig, sommrig.. I LOVE IT!

image89

Så den regeln för månaden sprack direkt! Köpte även nya jeansshorts till Emil (super snygga) & en ny plånka (väldigt nödvändigt faktiskt!)

Måste oxå säga att ja är otroligt stolt över Ängla som idag bestämde sig för att börja med trosor ist för blöja! Hon har klarat hela dagen på dagis, plötsligt händer de :)

Idag fick ja den nya låten vi spelat in till schlagern, så jävla bra rent ut sagt!
Mer kan ja inte säga för om vi kommer med kan vi bli diskade isf! Håll tummarna, snälla!?

3 bästa sakerna idag:

1.
Köpte den otroligt mysiga klänningen
2. Ängla e förmodligen blöjfri
3. vi käkade pizza (mums)

3 sämsta sakerna idag:

1. De gick 500 spänn på kläder idag
2. Måste sätta mig med räkningarna
3. Har förmodligen lagt på mig lite mer fett av pizzan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Söt Kläning... Å du Zara,
klart jag håller tummarna! Kraaaam

2007-05-28 @ 21:08:59
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0