helgen e över!

Ja, då var mina 4 lediga dagar över.. svipp sa de bara..

I fredags åkte jag å Ängla in till stan för att shoppa lite å kolla in den nya Gallerian :)
Vi köpte:

2 bas t-shirtar Cubus
1 bh Cubus
Födeldedags present t Linda
I korn blå kjol H&M
Linne med Hello Kitty H&M
2 T-shirtar H&M till Emil
I nececesär t Ängla H&M
en keps till Ängla
knickers + t-shirt Exit (öppningserbjudande)
en pippi burk på åhlens som ängla bestämt skulle ha

Lite lagom shopping.. Efter lite lek i Tivoliparken mötte vi upp Sanna spm kom med tåget.. Efter hennes intervju på H&M åkte vi hem,,

Hela lördagen spenderade vi på Bjärnums musikteaterskola! Sanna sökte.. Vi kom dit kl 9:00 och de var klart 18:00-lååååång dag, Men de gick bra för henne å ja håller alla tummar!
Jag å Emil åkte en snabbis till IKEA å kollade på en framtida soffa till ovanvåningen, hittade inte riktigt va vi sökte tyvärr.. Handlade två solrosor ja ska sätta idag :)

På kvällen åkte vi till min arbetskompis Linda som hade 25 års fest tillsammans med sin kille å hans tvillingbror! Mycket trevlig fest med lite lekar å karaoke!

Sedan begav ´vi oss till Grand å dansade till schlagers hela natten lång.. Ja å Sanna ägde vill ja meddela!

image90
image91
image84

Nu är de bara söndagskvällen kvar, varför är alltid söndagen en ångest dag? Känner ni med så?

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag kollade också på Helloo Kitty linnet igår :) hehe!

2007-05-27 @ 13:52:43
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Jeny *Borås*

Ja visst är det kul att handla. Jag kan handla ihjäl mig. Var på HM i stan ihelgen och shoppade till lilla Wilma. Vilka söta Kitty kläder det har kommit. Jag köpte en klänning med Hello Kitty. Det är såååå kul. Och du kan väkl handla mkt som jobbar på Hm :)......Måste beställa ett halsband. Kramar i massor

Postat av: sanna

ÄLSKAR DIG
TACK FÖR ALLT :)

2007-05-28 @ 22:41:23
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: sanna

ÄLSKAR DIG
TACK FÖR ALLT :)

2007-05-28 @ 22:41:28
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0