trött

sitter här å känner mig fullkomligt slut.. Ändå måste jag blogga, har blivit som en drog lixom snuset under min läpp (ska försöka sluta, snusa alltså!)
Har precis duschat efter jag hjälpt Emil på ovanvåningen.. Shit de e dammigt å skitigt när man renoverar.. Känns som allt damm har satt sig i lugorna. Men oj så fint de blir, de e verkligen skoj att se när de börjar närma sig slutet. Sen är det bara Änglas rum å gästrummet kvar + fasaden, altan, ja vi har å göra.

Så mycket städning blev de inte idag tyvärr. Åkte in till Studio Capelli å monterade upp mitt smyckesskåp med hjälp av min kära sambo.. Så nu alla K-stads bo, nu kan ni köpa smycken från Z:)

Efter de begav vi oss till Vinslöv där en av våra vänner bor, nyinflyttas i en 3:a med sina söta söner. Den äldsta är Emils gudson, Änglas bästa vän.

image81Liam & Benji
image82charmtrollet med sina underbara lockar..

Efter de var de dags för promis med Maggan. Finns nog inge skönare att gå ut å gå i naturen nu om kvällarna...
De är grönt över allt, fåglarna kvittrar och vi går å snick snackar.. Å de bästa är att man samtidigt motionerar.
Vi gör detta 2 gånger i veckan å de e bara vår tid, utan barn & man!

Imorn får man väl studsa upp med tuppen. Måste städa. Men sen ska ja in till stan å kolla in den nya Gallerian (som säkert alla andra me ska). Borde åka in till 10 för att slippa de värsta när man har barnvagn å så. Men då måste ja släppa in Sanna här i stöket eftersom ja måste stanna till tre då hon kommer med tåget.. Ska även träffa Zandra "permozandra.blogg.se" som beställt 2 av mina halsband :)
Ja vi får se vad som händer å sker..
Blir ju en tidig morgon till på Lördag. Sanna ska söka Bjärnum (musikalskola) kl 8:00 å vi ska köra!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: sanna

tack för att ni är så söta!

2007-05-25 @ 19:11:47
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0