jury igen

Som vanligt innan ja ska nana kudde vill jag leka Jury här på min blogg :)

Tycker alla var bra över lag idag men här kommer min bedömning av idol deltagarna:

image532
Andreas har nog den bästa rösten av alla i Idol. MEN vad står han å säger i tv. "De finns ingen som sjunger denna så bra som jag gjorde nu!". De är förbjudet att säga så på tv om sig själv. Tror han åker ut pga just de.
Med hans röst behöver man inte springa runder på scenen som juryn säger att han ska. Alla artister behöver inte göra de.. Men som sagt, idag ryker han tror jag.

image533
Amanda är stjärna! Men de är de bara jag som tycker här hemma!

image534
Marie är min favvo i denna tävling. Stark röst & utstrålning.. Plus en massa ödmjukhet, de kommer man långt med. Idag var hon fantastisk som alltid!

image535
Daniel e grym på sin grej, å idag var han jätte duktig. Men han e inte min idol.. Men säkert alla andras..

Jag tror att Andreas åker ut idag.
Jag hoppas på att få se en catfight i Globen :) De har aldrig stått två tjejer mot varandra i en final i IDOL, de är på tiden!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag tror och hoppas också att Andreas får åka hem. Men inte av den anledningen du säger. Hans problem är inte att han skiter i jantelagen, utan att han lyder den. Tjejerna i Globen!

2007-11-23 @ 22:04:39
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag röstade på Marie,bra pipa..Har varit i stora staden med Anna o barnen.Gkort klart alla jul klappar..Bra att du gör provet väntar varje dag på det.puss

2007-11-23 @ 22:20:55
Postat av: ELLINOR

Jag tror också det blir Marie mot Amanda o Globen:) SPännande!

2007-11-24 @ 13:43:32
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0