Oj, vad ska man säga om de..

Satt och goglade på mitt namn för att se om de va lätt att hitta till min blogg.. Å de var de :)
MEN hittade även mitt namn så här:

Gallerilista: Porrbilder & Porrfilmer -
Zara Kronvall. bröstsång. Amit Freidman äntligen. Stänga sitt konto? ... Har du bilder på dig själv? Mjuka och finstämda eller stenhårda porrbilder? ...
www.hard.nu/forum/showforum.php?fid/3 
 
Hur kul är de? Å vad ska man göra? Kan garantera er att jag aldrig någonsin har ställt upp på ngt sånt!


Kommentarer
Postat av: Olle

Google-onani kallas det att googla sig själv. Jag heter samma som nån professor i Stockholm eller Uppsala, så jag får mest upp en massa knastertorra akademikersidor.

Det är rätt fult med alla skummisar som missbrukar kändisars namn för att locka folka till sina porrsidor. Men du är ju knappast nån skandalkändis, så du kommer nog ganska lindrigt undan jämfört med många andra. Sen finns det ju bedragare som startar myspace, facebook och bloggar där de påstår sig vara nån kändis. Men de brukar åka fast ganska snart.

2007-11-27 @ 22:35:44
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Liza

nä fy vad hemskt att de har gjort så det får man ju inte göra... det är nästan en självklarhet att du inte har gjort det faktiskt...
kramar

2007-11-28 @ 00:28:23
Postat av: Mamma

Det är hemskt,de har man kunnat läsa om i tiningarna att kändisar råkat utför det här.tag kontakt med operatören be att dom tar bort det..puss

2007-11-28 @ 08:35:23
Postat av: Åsa

usch helt sjukt!!!!!! Be dem ta bort de, så kan dem fan inte göra!! klart du aldrig ställt upp på ngt sånt!! Kramar

2007-11-28 @ 10:16:54
URL: http://upptagen76.blogg.se
Postat av: Åsa

tack för du skrev i min blogg... Jobbigt de där me magen å ingen lösning hittar man:(

2007-11-28 @ 10:58:46
URL: http://upptagen76.blogg.se
Postat av: mio

Sånt är ju så fruktansvärt tråkigt!
Att folk kan med att utnyttja kändisars namn på det viset är fruktansvärt!

2007-11-28 @ 12:51:13
URL: http://emilfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0