6 oktober

Jet lag:en håller i sig!  Klarade att hålla mig vaken till 23:00 i går, men Ängla vaknade 5:30 idag!
7:30 var vi färdig duschade & satt på Mc Donalds för att äta frulle.. Emil sov såklart, han får då alltid sovmorgon! :)

Vi bestämde oss för att de va barnensdag dag idag, så vi begav oss till Toys r us. Butiken e så stor att dom har ett stort parisehjul inuti butiken. Ängla var i sjundehimlen å shoppade loss! Hon hade sparat sina födelsedagspengar, så hon fick välja precis vad hon ville :)


                        
barbibedockorna fanns         Cilla, Ingavr & Maria åker
i ett slott inne i butiken :)         parisehjulet

Jag & Ängla åkte oxå!

Efter de tog vi lunch på Hard Rock cafe´ innan de va dax för musikalbesök- THE LION KING!

                    
Har rock by night            Emil & Ängla

Fam Bengtsson gick för att se RENT när vi såg LION KING. Ängla som väntat i månader på detta, å vi som väntat sedan hon låg i magen på att få visa henne denna var lyriska. INGET slår inledningen i Lion king, inget!
Självklart grät vi en skvätt :) Ängla älskade den å ville se den igen!
Efter musikalen hade vi förmånen som Disney fixat åt oss att få träffa Stage Managern Ron som va en super trevlig kille. Han visade oss backstage, så vi fick se hur allt fungerade, så häftigt!
En super dag!

Minus
Den dåliga & feta maten gör att min mage protesterar!

Kommentarer
Postat av: mio

Jag har faktiskt aldrig sett nån riktig musikal : (
MÅSTE se Tarzan till våren!!

2007-10-13 @ 16:32:17
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Olle

Lejonkungen är den ultimata musikalen, det har jag sagt förut. Ingvar håller dock inte med mig. Både jag och han har sett den i London och har diskuterat det senare. Men han tyckte Queen-musikalen var bättre. Den såg jag på Mallorca och tyckte manuset var skit.

2007-10-13 @ 20:11:14
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: sanna

FY FAN VAD ROLIGT NI SER UT ATT HA DET!!!
saknr er

2007-10-14 @ 14:50:47
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0