cavalli 8 november H&M

Snart e de dax för Mr Cavalli att inta H&M.. Kläderna har inte trillat in än, men borde snart vara på plats.. Alltid spännande när designerkläderna dyker upp.. Inte för vi som anställda har en chans att köpa något själva, vi får inte lägga undan dom & jobbar ju när portarna öppnas.. Men om vi hade kunnat lägga undan hade ni kunder inte kunnat köpa ngt, så regeln e helt rätt! Själv ska ja åka till Ullared samma dag :)
Men har sett en hel del bilder och läst lite om herrn Cavalli. Mycket glitter & glamour blir de.. Alltid skoj!

image463
image464
Ser bra ut tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

TYcker du? Det har jag inte ens tänkt på. Jag tänker mig den tröjan som en grå hsöt-dag med lite regn som droppar.. hehe.. så kan kan se saker annorlunda!

2007-10-25 @ 20:14:59
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0