gastroskopi å lite annat

Lite uppdatering:

Snusandet:
image459
Jag tuggar niko tugg för fullt. Tar en snus morgon & kväll.. Går över förväntan..
Men ja måste snart sluta helt, ja vet!

Sparandet:
image460

Jag har nu bytt bank å börjat spara. En fond till mig, pensionsfond till mig, fond till Ängla & ett sparkonto till mig & Emil. De blir inte mkt över till shopping, men så får de bli!

Foten:


Som ni vet kunde ja inte gå på foten i måndags. Men när ja vaknade på tisdagen kände ja nothing. Lustigt men skönt!



Gastroskopi

image462

Efter att återigen fårr så ont i magen upprepade ggr besökte jag idag läkaren.
Antingen magsår eller fel på tjocktarmen.. så nu återstår ett beslut från min sida om att göra gastroskopi. JAG ÄR LIVRÄDD!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att du är rädd,men du klarade förlossningen så då klarar du allt. puss

2007-10-24 @ 18:20:39
Postat av: milo

Välkommen in i vuxenvärlden, duktigt av dig att spara inför framtiden. Jag vet personligen att du inte behöver gå naken utan har fullt med snygga kläder. Skönt att foten är ok. Magen är det värre med, dra inte ut på eländet utan gå till läkaren o få det gjort innan Tarzan drar igång. Var inte rädd,stå på dig.Kramizar extra mamman Milo

2007-10-24 @ 18:48:23
Postat av: Maria

Förstår att du e rädd *tar handen* men detta klarar du

2007-10-24 @ 20:47:54
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Todde

Lyssna dina mammor
Zara .. bättre att få det gjort..
hälsa familjen!

Todde

2007-10-24 @ 21:48:44
Postat av: Ellinor

Jag har gjort cystoskopi (en kamera upp i urinröret) INGEN HÖJDARE! Jag svimmade när jag såg kameran så de fick söva mig!

2007-10-25 @ 17:33:19
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Carina

Hej Zara! Jag har gjort en gastroskopi nyligen. Skriv till mig om du vill veta mer.

Kram från

Carina Persson (Kristianstad)

2007-10-26 @ 19:25:15
Postat av: Carina

Glömde att skriva att jag är ny som bloggare här. Titta gärna in på min sida, om Du har lust. Vill också passa på att tala om för Dig att mina tvillingflickor, 6 ½ år gamla, är tokiga i Sarek. Och särskilt Zara.... :-)

2007-10-26 @ 19:55:08
URL: http://carina69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0