vår "roliga" resa

Efter jobbet i fredags sprang jag till tåget där emil stod å väntade med Ängla.. Precis innan vi skulle kliva på tåget kom en gammal kompis till Emil fram.. Jag sa att ja skulle kliva på så att vi inte skulle missa tåget..
Tåget började rulla och telefonen ringde.. De va Emil som sa "Gick ni på rätt tåg?" självklart sa jag... Jag har åkt tåg 1000 ggr i mitt liv, å har aldrig satt mig på fel tåg! Så ja frågade killen brevid mig om detta gick till Hässleholm där vi skulle byta tåg.. Detta går till Karlskrona sa han, jippey vi har klivit på fel tåg!
Så en timmas väntan i Bromölla och en timma i H-holm sedan var vi på rätt tåg..
2 timmar sena stod vi på Nybro station!
Men å så härligt de va att träffa Elin & hennes lilla Liam!!
De blev mys pys hela kvällen :)

image455

Kommentarer
Postat av: milo

oj oj oj, som det kan gå. Men Ängla älskar ju att åka tåg så det gjorde nog inte henne något. Men jag kan fårstå din reaktion. Jag kan inte låta bli att skratta, förlåt. Ni blev lite sena men sen har ni haft det gött. kram Milo

2007-10-21 @ 08:58:51
Postat av: morbr

vad vare jag sa, du skulle aldrig ha flyttat till skåne. eller hur, krylbo....

2007-10-24 @ 01:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0