det där med tiden.

Har så lite tid att blogga på nuförtiden.. Även fast ja är hemma tidigare om dagarna..
De händer en del i mitt liv just nu. Ja, som ni vet har ja för de första en 3 årig huligan :)
Men repetionerna har ju dragit igång (ja å Emil låg på golvet här i går å övade! Ja tänk inget snuskigt, för så gick de inte till!)...
2-3 dagar i veckan går vi på gym. En dag i veckan har Ängla gymnastik... Ja så rullar veckorna just nu.

Å nu ska jag iväg till Bjärlövs IP å showa lite tillsammans med Emil & ett band som gör debut "Night Child".
Så har ni inget för er, kika förbi vetja!
Kl 18:30 insläpp men musiken startar ca 19:30

Så long my friends!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas de går bra! lycka till =)

2007-09-21 @ 17:12:36
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: HeLeNa

Tjena Tjejen!
Ja, ibland är d svårt att få tiden att räcka till, veckorna bara susar förbi - Helt sjukt! =)
Hur går d för dig me utmaningen! För mig har d gått bra ända tills häromdan när ja verkligen fick hålla hårt i plånboken för att inte handla en Superfin, stickad Tröjja! Grrr! Vill Ha! =) Men vi kämpar på lite till va? Ja ja tänkte väl det!
PuSs på Dig!

2007-09-21 @ 19:36:21
URL: http://www.hellur.blogg.se
Postat av: HeLeNa

Tjena Tjejen!
Ja, ibland är d svårt att få tiden att räcka till, veckorna bara susar förbi - Helt sjukt! =)
Hur går d för dig me utmaningen! För mig har d gått bra ända tills häromdan när ja verkligen fick hålla hårt i plånboken för att inte handla en Superfin, stickad Tröjja! Grrr! Vill Ha! =) Men vi kämpar på lite till va? Ja ja tänkte väl det!
PuSs på Dig!

2007-09-21 @ 19:44:08
URL: http://www.hellur.blogg.se
Postat av: Todde

Hej Zara nu har jag fixat till en bild från ditt framträde
på Brälövs lilla festival...
hör av dig så sänder jag det!
Todde
Eller som Emil säger "Dj Tobbe"

2007-09-22 @ 04:05:48
Postat av: Anonym

Hej Zara nu har jag fixat till en bild från ditt framträde
på Bjärlövs lilla festival...
hör av dig så sänder jag det!
Todde
Eller som Emil säger "Dj Tobbe"

2007-09-22 @ 04:07:19
Postat av: milo

Lördag morgon, trött men så stolt över Nightchild och Emil och dig. Vilken kväll, inget regn mycket folk och alla som var där kom för musikens skull.Efterfesten här hemma blev som du sa, luften gick ur killarna i bandet och det blev inte mycket festande, mest analys av låtarna och publiken. Kram till er så hörs vi senare. MILO

2007-09-22 @ 08:14:12
Postat av: zara

Hej Todde!
Du kan maila till [email protected]

2007-09-22 @ 09:49:38
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jenny

hej zara,
jag är lite intresserad av dina bilder som jag tog ifredes, dem som blev okej . skulle du kunna skicka dem till mig ? :) kraam

2007-09-23 @ 22:19:27
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se
Postat av: Liza

Hade ju varit kul att se ju men tyvärr kanske lite för långt bort för att komma o se...

2007-09-25 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0