en förbannad skalman

Igår ringde Emil mig på jobbet och sa att han glömt bort att han skulle åka på möte med sömmerskan!
"Okej sa jag, men ja har nog inga nycklar med mig!", Men jag är nog hemma till 19, du kan väl gå till Maggan en stund..? (å visst, de kanske e klantigt att inte ha dom med sig, men Emilär ju alltid hemma)
Maggan va inte hemma och Emil kom inte häller hem kl 19. Utan mobil satt ja här på trappen från 18:40-20:00!
Vet inte om jag skrivit innan om mina mattider. Får ja inte mat med jämna mellan rum sjunker jag till noll. Jag blir sur, tvär, trött, ont i huvudet och allmänt hängig.. Ungefär som skalman, mat & sovtider.
Så när Emil tillslut kom hem var ja arg som ett bi!!
Emil fick snällt åka å köpa pizza till mig eftersom de var på bristningsgränsen.
Men de var försent, huvudverken hade redan slagit till (sitter fortfarande i).
Så jag somnade i Änglas säng när jag skulle söva henne..
Jag hoppas på en bättre dag idag efter ja tagit en ipren!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet hur de e, blir exakt samma om inte ja får mat i mej... Då ska ingen bråka me än=)

2007-09-14 @ 10:11:26
Postat av: Camilla

Ganska intressant att läsa med tanke på att jag alltid skrattat åt min lillasyster som är lite som du.Hon blir arg och sur som ett bi om mattider rubbas för mycke,enda som skiljer är att hon inte får huvodvärk.Men vi retas alltid med systeryster för detta,ska berätta för henne att hon inte e ensam *L*..Hoppas huvodvärk släpper helt.Här har man ledigt så har man en liten snorig,febrig Edvin.Trist när man e ledig men inget att göra åt.

2007-09-14 @ 10:33:29
URL: http://camme70.blogg.se
Postat av: Olle

Reta aldrig en hungrig kvinna! Det har jag lärt mig den hårda vägen. Men du hade i allafall tur med vädret i går kväll.

2007-09-14 @ 12:53:29
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: milo

Förstår om du var arg och hungrig, men varför ringde
du inte så vi kunde hämtat dig. Kram Milo

2007-09-15 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0