skakig..

Jag var cool lugn efter att vi soundcheckat å repat igenom låten i kyrkan! Jag har ju sjungit den ett antal gånger under våra turneér. Då sätter sig lixom en låt fast i stämbanden. Ja "Genom eld & vatten" e oxå en sån låt ;) MEN, när portarna öppnas å Maggan tågar in med sin pappa (Pierre stod vid altaret) tillsammans med Tilde som tärna & två flickor till brast de!! Hon va så vacker! Allt va så vackert. Pierre va så stilig, låten dom hade som inmarch va en fin Irländsk melodi, med flygel, trumpet & tvärflöjt..
Sedan var de Emils tur med "Nothing else mathers" och vilken stämning de blev. Han tittade på brudparet å dom hade ngn sorts kontakt som sa att de bara var dom som förstod meningarna i låten.. Brast igen..
Sedan skulle Lotta sjunga med sin underbara stämma.. Å den låten e som gjord för henne.. Brast igen..
Så då va de min tur! Med skakiga ben av alla känslor grabbade ja tag i micken!! Å sjöng.. Hjärtat å benen kändes som marackas, speciellt när ja tittade på Maggan och såg vad detta betydde för i hennes ögon..
Jag tror endå de gick bra.. Emils pianist sa att jag skulle känna mig stolt. Att ja blev berörd gjorde bara att ja sjöng med ännu mer känsla.. Ja hoppas MAggie & Pierre är nöjda.. De va ett otroligt fint bröllop å ja säger de igen-dom såg såj-vla bra ut.. Vilken klänning!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Efter bröllopet tog vi med oss Tilde hem.. Sedan blev de lite kalas här.. Tilde kom fort att tycka om min familj & hoppade fort upp i både Anders & Linns knän :)
Nu sussar hon gott,, bara min lilla busunge som försöker hålla sig vaken därinne i sovrummet (och ja erkänner villigt att de irriterar mig som attans just nu, för ja e trött!)!!

                                               
Jag fördrev tid i solen utanför                  Emil sjunger till de vackra brudparet.
kyrkan genom att fota mig själv :)             Oskärpa? Nej, men en skakig Zara



                                     
Äggfri tårta :)                                                 Busungarna

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som du är en människa full me känslor :)

2007-09-01 @ 21:27:46
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Zandra

så fina! å tårtan va söt!
gissar jag rätt om jag gissar på att ni haft en underbar dag? hälsa brudparet. inte för att jag känner dem men endå :)

2007-09-01 @ 21:28:01
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: sanna

ÅÅÅ VAD FINA BILDER!!!
tack vad roligt att du tycker jag är fin i håret.

2007-09-01 @ 21:35:21
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Carro

Det gick säkert finfint! minns när ni va me i mellis me Genom eld o vatten. Ja o din mor ringde varann som tokar o höll på att kissa ner oss. Sååå nervöst!!

2007-09-01 @ 22:21:36
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Carro igen

hälsa din family så gott !!

2007-09-02 @ 10:54:23
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: maggie

Ett stort TACK till er båda för allt. Sången var fantastiskt och ni är helt underbara. Det finns nog ingen vi känner som ställer upp på det viset som ni har gjort för oss. Snälla bara säg till när ni behöver HJÄLP för då är vi dem första som hjäper er med vad
det än är. Tack för att ni har tagit hand om Tilde hela natten och gjort hennes dag till en bra dag. Tack Emil för att du hämtade oss på natten (efter några felrundor i arkelstorp) *skratt* hoppas du mår bättre. Tack för presenten...bra val. Jag kan nog inte tacka er nog. tack för hjälpen med naglarna. Ni två är små räddande änglar som finns när man behöver någon. TACK TACK TACK.....vad mer kan jag säga jo att ni är FANTASTISKA. Må gott och sköt om er. Många många kramar och Pierres pussar *skratt* till er båda men lite mer till Zara. Maggie Pierre Tilde

2007-09-02 @ 15:45:24
Postat av: lasse

Hej. Här är en till som är "blödig" när det gäller bröllop. Det är det finaste som finns. Kan knappt se en film där några gifter sig utan att få svälja ett par ggr extra. Ha de bra...

2007-09-03 @ 09:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0