stolt mamma

Ängla har varit en rikitgt liten "bappe-Lisa" enda sedan hon kom till världen. Det har varit en stor kamp att bara ta bort den under dagen (dagis funkar de på). Så fort hon inte har haft den i munnen har hon gnällt å gapat om den. De har varit tufft att stå emot att inte ge den till henne. Och ja kan villigt erkänna att ja många gånger efter en timma inte orkat höra skriket mer å därför gett den till henne!
Men igår när hon skulle sova låg vi och pratade om just bappisarna. Jag talade om för henne att att den kommer förstöra hennes tänder. Ett tu tre sa hon, "vislänger den mamma" & de gjorde vi. Så i natt somnade hon utan sin kära bappe! Så duktig.
Så nu har ja ett barn som både är blöjfri (även nattetid) och bappefri.. Kanske dax att börja tänka på tvillingarna :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

En stolt mormor är jag.vad duktig hon är,hon som verkligen älskar sina bappisar....ge henne en stor puss från mig.

2007-09-09 @ 10:50:09
Postat av: mio

Hon är ju jätteduktig!!
Bra att hon är rädd om tänderna!

2007-09-09 @ 13:39:49
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Andreas kusin

Hej nu är jag och janne hos din familj i karlsborg!
Det vore kul att ses ngn gång. hare bra .. Jan:0735123969 Andreas : 0733850094

2007-09-09 @ 15:02:43
Postat av: Zandra

Ja hon börjar som sagt bli stor nu! :) krama henne från mig!

2007-09-09 @ 17:35:50
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: zara

Mamma: Ja hon e duktig, får se hur de går ikväll :)
Mio: Ja, man har ju bara en chans va de gäller tänderna.
Andreas: Hej! Skoj att ni hittat hit! Vi får höras någon dag!
Zandra: Japp

2007-09-09 @ 19:17:26
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad duktig hon e, stora flickan nu=) ge henne en kram från mej!!!

2007-09-10 @ 08:46:29
Postat av: Liza

oj vilken duktig tjej hon har blivit många barn på mitt dagis är lika gamla o har inte kommit så långt verkligen... Tre år är hon redan med åren går verkligen snabbt
kramar

2007-09-10 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0