trevligt..

..De var att komma hem till Maggan & Pierre idag för att hämta Ängla. "Välkommen in så få du mat :)"
Så gott att bli bjuden å slippa laga själv när man e hemma vad halv sju om kvällarna.. De är ja inte van vid!

Top Model:
Tittade lite idag mellan jag städade undan alla Änglas leksaker som hon sprider överallt (puh!)
Kollade mest för att en K-stad tjej är me.  ville kolla om hon gick vidare.. Å de gjorde hon!
Tycker faktiskt hon e snyggast av dom alla.. Sen vet man ju inte hur de kan förändras på bild. Vissa modeller kan bli skit bra på bild, men inte se ngt speciellt ut i verkligeheten!
Jag hejar iaf på Sanna!
image383
(såg henne senast idag på jobbet, fast då utan guldben :) )

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har ingen koll på vart alla är ifrån. Slötittade mest idag. men jag ska kolla in tjejen du nämner och se om jag tycker samma som du :)

2007-09-13 @ 00:08:36
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: maggie

Ni är alltid välkomna på middag. Jag vet hur det är att komma hem sent och ställa sig för att laga mat. Ibland är det skönt att slippa. Ikväll ska jag in och hälsa på farmor på sjukhuset så ikväll får det bli fil eller yoggi bara. Ha de bra så hörs vi av. Kram
Ps: Hoppas Emil fick ett ordentligt träningspass igår...*skratt*

2007-09-13 @ 07:50:49
Postat av: ELLINOR

Hejhej! Kommer ni till sthlm någon gång snart?
Glömde ju massa saker hos er, börjar bli kallt utan kappan;)
hihi

2007-09-13 @ 12:01:37
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: linn syster ;D

hej :D , kan du kolla tåg idag tror du, oh vad det kostar :) ? , jag och louise kommer nästa vecka då :)
ska bli kul , älskar dig <3

2007-09-13 @ 15:45:09
Postat av: zara

MAria: Ja kolla in de..
Maggie: Idag blir de pizza här,du förstår efter mitt senaste inlägg som kommer,
Ellinor: Nej, de ska vi tyvärr inte. Kan skicka de, men då får du betala :) Vet inte va de kan kosta att skicka en kappa?
Linn: Ja ska kolla..

2007-09-13 @ 20:17:42
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja såklart!
Kan kolla upp det..

2007-09-13 @ 22:45:40
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0