27 dresses

Mary Kay partyt gick super bra.. Alla hittade ngt dom ville testa :) Roligt!
Själv gick ja lös på sminkväskan med borstar (super bra) och dag & natt creme.
Nu har ja hela miracel setet..
Så fin jag ska bli. Jag kan verkligen rekommendera Mary Kay,min hy har fått en hel annan lyster sedan jag börjat använda det. vill du ha ett eget party hemma? Maila mig så kan ja lotsa er vidare! ([email protected])


Innan idag såg jag 27 dresses. En helt okej fellgood film, 
men ja hade förväntat mig att den skulle vara lite bättre.
Men helt klart sevärd!


121190-2603













































glöm inte bort min TÄVLING som ligger under länken med samma namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0