i staden

Hör och häpna, men idag åkte hela familjen in till stan för lite shopping.
Ja, Emil var oxå med.. Han skulle nämligen oxå införskaffa sig lite kläder.
Tyvärr hittade han bara en skjorta.
Jag handlade desto mer, men inget till mig själv :)

- bruna fransgardiner (till sovrummet) INDISKA
- turkosa lyktor att hänga i fönstret (till sovrummet) INDISKA
- Nya puma skor med strasspärlor på till Ängla
- blommor

När jag kom hem hade ja båda flickorna med mig, så vi stannade ute.
Hade behövt städa, men de är så underbart när solen skiner, vill ta vara på varje minut i solen.
Städade lite på trappan och planterade..
Satte mig sedan i solen å läste Cosmopolitan medan barnen lekte för fullt.
Underbar årstid!

223774-732
223774-734

Denna fick jag av Maja & Nils, några av barnen i TARZAN
223774-733

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0