så skönt

Idag har vi varit och hälsat på vår skadade dansare.
De kändes otroligt skönt att få komma hem till henne å se hur hon mådde.
Hon var pigg & glad, samma gamla Jessica :)
Självklart har hon ont, men vi är så glada att hon redan är å benen..


Glöm inte bort att TÄVLA! Vinnaren får ett smycke från mitt egna märke by zara (värde 270:-)
De enda ni behöver göra är att klicka på länken TÄVLA bland kategorier och skriva varför ni tittat in här på min blogg. Du kan vara trogen läsare, vän eller bara ngn som trillat över min blogg just idag!
Imorgon den 3 april (min blogg firar 1 år) koras vinnaren kl: 23:59
(vinnaren koras genom lottning för rättvisans skull)

                  halsband "långt"                 
                 halsband "stjärnor" har gjort detta till mig själv. kan göra liknande.                                                   
                 halsband platta  detta är det enda exemplaret
          Armband"berlocker" Beställt av Carina S


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fina smycken du gör :) jag visste inte att du gjorde smycken. Kanske man får ta att köpa.. Kraam

2008-04-03 @ 18:47:09
URL: http://Amandahsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0