sluta på topp!

image678
foto: Hannu Lilja

 Man ska sluta när man är på topp som de så fint heter, å det är precis vad i har gjort.
 Hela den kämpiga och roliga resan är nu över, vi har gjort vårt för denna gången :)
 Tarzan blev en succe´och jag känner mig enormt stolt över mig själv och över alla andra i ensemblen. Dethar  varit en stor ära att  få varit med i en sån proffsig uppsättning och vara den första nordiska JANE :)
 Så hur känner man sig en sån här dag som denna, när allt är över? Ganska tom faktiskt. 
 Självklart är det med blandade känslor som man lämnade teatern efter städning idag.
 Tarzan är en fantastisk musikal och en fantastisk historia om hur viktig familjebanden är. Det har varit  underbart att å berättat den historien. Tack alla som medverkade & tack alla som kom och tittade (ni andra  missade verkligen nått :)

 FESTEN:
 Kvällen avslutades med en härlig fest. Alla hade vi lagat något, så de blev en stooor buffe´..
 Jag och alla andra var på de bästa partyhumöret. Vi sjöng karaoke, dansade och hade en fantastiskt rolig  kväll. Har nog inte gått å lagt mig så sent sen innan Änglas födelse.. Kl 4:30 var vi hemma i Färlöv..

 STÄDA:
 Å, de var mindre roligt, men ändå ett skönt avslut. När vi lämnade festen tyckte jag inte de såg så farligt ut (men de var ju efter några glas vin).. Men oj va vi festat! Några underbara själar från ensemblen dök upp för
 att hjälpa till, TACK! Det var bara att börja å hiva in allt i säckar, sopa och skura.
Efter de fick vi ta hand om logerna å göra samma moment. Fick till och med äran att städa scenen...
Så nu ska ja faktiskt bädda rent å krype ner i bädden.. de ska bli så skönt.

I morgon ska man tillbaka till verkligheten, plikten på H&M kallar...


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag var och såg Tarzan i lördags, och det var det bästa jag sett på länge. satt allra längst fram och det var en upplevelse. Ni var fantastiska allihop, det har ni gjort bra :)

2008-04-21 @ 18:21:52
Postat av: Bellis

Min syster med väninna (båda sångerskor och musikalartister) var o såg er i lördags och deras ord var "Så jävla bra, Emil är fan ett geni"...=)
Jag är ledsen över att jag inte hade möjlighet att se er =(

2008-04-21 @ 18:32:39
Postat av: Amanda

Kommer att sakna er jätte mycket :) tack för denna tiden kramar

2008-04-21 @ 22:23:36
URL: http://amandahsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0