underbara vår!

Vilken härlig dag.. Ställde klockan så jag inte skulle sova bort halva av min lediga dag.
Satte igång tvätten för de finns inget bättre än när man kan hänga ut kläderna på tork.
Jag å Ängla knallade över till Maggan & Tilde som bakat kakor till kaffet, mums!
Satt och solade mig medan barnen lekte, lovely!

  
 


Sedan begav vi oss in till stan för jag skulle gå på min första ansiktsbehandling!
Fick de i julklapp av svärföräldrarna å de kunde inte passa bättre än att utnyttja de nu efter allt fetsmink sedan TARZAN. Å de va helt underbart skönt.. Massagen var obeskrivlig. Detta är verkligen något jag kommer fortsätta med.. Värt varenda krona!

Eftermiddagen spenderades i trädgården med div arbeten.
Imorgon ska jag köpa blommor och plantera :)

Kommentarer
Postat av: maggie

Hej!!!
Ja det är underbart när vädret är så härligt. Har knappt sovit i natt. Varit så orolig och nervös. Jag vet att de förmodligen skickar hem oss idag men känslan av att de kanske sätter igång förlossningen gör mig nervös. I morgon kanske hon är ute liksom....o vad skall man gå igenom först.....usch....pirrigt. Ha en trevlig dag idag så hör vi av oss när vi vet. Tack för hjälpen i förhand. Kramar fam Andersson

2008-04-25 @ 07:48:21
Postat av: Rebecca

ZARA: Tryck på ikonen med en "kedja" och skriv in din länk. Svårare än så bör det inte vara.
Varsegod för hjälpen!

2008-04-25 @ 14:35:36
Postat av: carro

åg va härligt o rå om sig själv lite, behövs! KRAM Carro

2008-04-25 @ 20:48:07
URL: http://www.caroline79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0