Viskafors

Japp, igår kväll kom vi fram ganska problemfritt.. Med de menar ja att allt gick bra förutom att telefonen ringde när vi åkt 2 mil. De var Harriet som berättade att jag glömt våra väskor på teatern!
Vad är det med mig å väskor? börjar undra om jag blivit senil!?
När vi kom fram blev vi vartm välkomnade av Sten & alla djuren. förutom Sten & Patrik bor det en hel del söta djur. Två katter, två kaniner (som har fått flytta ut när jag är här) och en hund!
Jag är allergisk, så Patriks gulliga mamma har fixat super bra allergimediciner, så i dag har ja inte känt av något :)

Idag tog vi oss en välförtjänt sovmorgon :) sedan bar de av till H&M rowells (outlet).
borås är alla klädföretagens Mecka!
Lite shopping blev de..
Efter de gjorde vi knalleland, ett par grymma byxer från Gina följde med mig hem :)

vi har de så lugn å mysigt här! Imorn ska vi leka Top Model.
Vad ja menar med de får ni se en annan dag!


Kommentarer
Postat av: carina persson

Hej Zara!

Du bör tydligen hålla dig så låååångt ifrån väskor du bara kan. Lilla, yra Zara :-)

Titta gärna in i min nya blogg. Ha det nu så trevligt hos Patrik och Sten.

Kram från

Carina och barnen

2008-04-07 @ 23:25:18
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: carina persson

PS: Jag gör reklam för dig och dina smycken i min nya blogg. Hoppas att det är okej för dig...

Kraaaaam

2008-04-07 @ 23:27:10
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: eva-marie

Aj, aj - jag skulle inte skrivit det där om att bli av med väskan... Hälsa Patrik från Love! Kram

2008-04-09 @ 00:20:31
URL: http://metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0