Jag heter Margrethe Andersson

Nu har jag sjungit in några bitar på en tänkt schlager låt. Just nu lägger Krille fina Nyckelharpsslingor.
Under tiden tänkte jag göra en liten utmaning som jag snott från sharpen:

Reglerna är enkla, byt ut:
Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast


" Hej! Jag heter Margrethe Andersson och bor i Norrtälje. Jag är 51 år och jobbar inom försvaret.
Jag älskar ormar så på min fritid är jag ormtjuserska. Jag har ett barn. Jag har vitt hår med blå slingor i och mina ögon är jeansblå. Jag älskar att lyssna på Jazz med Marie Fredriksson. "

Gör den du oxå vetja!

Kommentarer
Postat av: maggan

Haha!!! Den var riktigt rolig. Idag är det kalasdags och lekdags med lördagsgodis för de allra minsta. Som Tilde har längtat till denna dag. Ängla när kommer hon.....snart snart...så kommer hon. Nu är det bara ett par timmar kvar sen är det full fart....tror jag....men det skall bli kul. Ni får ha det bra så hörs vi. Kram maggan

2008-08-16 @ 10:06:39
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Har en utmaning till dig på min blogg.



Kramar från Carina och barnen



PS: Pussa Ängla och hälsa Emil

2008-08-16 @ 16:07:33
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Haha, Jag antog utmaningen även jag. och jäklar va jag garva när den var klar :=)

Kram på dig vännen!

2008-08-16 @ 17:24:32
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Tusen tack:) Kommer sakna er också. Lycka till med nya musikalen, kommer självklart och tittar. Hör av er när ni är i Sthlm. Kramar Emmalisa

2008-08-17 @ 12:42:15
URL: http://www.emmalisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0